خرید و استفاده از خدمات فراهمشده توسط شرکت عصر دادههای آسیاتک، منوط به قبول و پذیرش کلیه شرایط و ضوابط زیر میباشد
خرید و استفاده از خدمات فراهمشده توسط شرکت عصر دادههای آسیاتک، منوط به قبول و پذیرش کلیه شرایط و ضوابط زیر میباشد
021-91015555
خط تلفن فوری:
021-91015555
خط تلفن فوری:
021-91015555
خط تلفن فوری:
شرایط زیر بهعنوان یک قرارداد الزامآور بر روابط بین خریداران خدمات ابری و شرکت آسیاتک حاکم خواهد بود. بر این اساس ضروری است پیش از استفاده از خدمات ابری آسیاتک، این شروط را بهدقت مطالعه فرمایید. همچنین لازم به ذکر است که این ضوابط و مقررات در طول زمان قابل تغییر بوده، تغییرات احتمالی در همین صفحه به روز رسانی می¬گردد، لذا مسئولیت مطالعه و آگاهی از این تغییرات بر عهده کلیه استفاده کنندگان از خدمات ابری شامل می¬باشد.استفاده از خدمات مذکور بهمنزلهی قبول تمامی شرایط ذیل است و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی در این خصوص را بلااعتبار مینماید.
1- خریدار اذعان مینماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده، اعم از آدرس، شماره تماس و اطلاعات شناسایی و غیره صحیح بوده و همواره در بهروز نگه داشتن آنها در پورتال کاربران میکوشد، ارائه مدارک شناسائی (اشخاص حقیقی: کپی شناسنامه و کپی کارت ملی. اشخاص حقوقی: کپی روزنامه رسمی) الزامی میباشد. جهت تسریع در امر سفارش، مدارک در زمان سفارش درخواست نمی گردد اما در هر زمان آسیاتک این حق را خواهد داشت که از خریدار این مدارک را درخواست نماید. لازم به ذکر است که عواقب ارائه اطلاعات نادرست به عهده خریدار خواهد بود. درصورتی که به هر دلیل اطلاعات ناقص و یا غیر واقعی باشد کلیه سرویسهای خریدار به حالت تعلیق در آمده و هزینه خدمات قابل برگشت نمیباشد و تنها با ارایه اطلاعات صحیح و معتبر، خدمات ارایه شده از حالت تعلیق خارج و مجدد فعال میگردد.
2- استفاده از خدمات شبکه توزیع محتوا به صورت بسته های جداگانه قابل فعالسازی می باشد. هزینه این بسته ها به صورت ماهانه محاسبه و ضمن فعالسازی از کیف پول مشترک کسر می گردد. پس از فعالسازی هر یک از بسته های پایه، عمومی، پیشرفته و سازمانی و کسر مبلغ از کیف پول امکان عودت وجه تحت هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.
3- به موجب قانون مالیات بر ارزش افزوده، در تمامی صورتحسابها ی صادره توسط آسیاتک، درصد تعیین شده توسط سازمان امور مالیاتی به عنوان مالیات و عوارض ارزش افزوده محاسبه و از خریدار اخذ میگردد.
4- در صورت عدم استفاده از سرویس توزیع ابری و عدم وجود ترافیک مصرفی طی یکماه، این سرویس به صورت خودکار حذف خواهد شد.
5- در صورت درخواست پشتیبانی فنی خدمات شبکه توزیع محتوا، خریدار می تواند با ارسال تیکت یا تماس با شماره تماس ۹۱۰۱۵۵۵۵-۰۲۱ یا با ایمیل support@cdn.ir با مجموعه آسیاتک در ارتباط باشد.
6- نحوه جبران خسارت ناشی از هرگونه اشکال و یا قطع ارتباط بر مبنای توافقنامه سطح خدمات ۹۹ درصد خواهد بود و سقف آن معادل ۱۰% مدت زمان کل سرویس دهی میباشد. در زمانی که بنا به هرگونه پیشنهادات تبلیغاتی و مناسبتی که سرویس به صورت رایگان ارائه گردد، این بازه تحت هیچ عنوان مشمول SLA نخواهد بود.
7- خریدار موظف به رعایت کلیه قوانین مدنی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در قبال محتوای ذخیرهشده بر روی سرورهای خریداریشده میباشد و انتشار هر نوع داده مغایر با عرف سیاسی، امنیتی و اخلاقی جامعه به هر صورت ممنوع بوده و در صورت مشاهده آسیاتک مجاز به قطع سرویسهای ارائه شده و گزارش امر به مراجع ذیصلاح میباشد و مسئولیتهای حقوقی و کیفری ناشی از آن به عهده خریدار می باشد.
8- آسیاتک کلیه اطلاعات و داده های خریدار را محرمانه تلقی نموده و بجز موارد ابلاغ رسمی نهادهای قضایی و حاکمیتی در سایر موارد از افشای آنها بدون موافقت خریدار به هر شکلی خودداری خواهد کرد.
9- انجام هرگونه فعالیت غیرمجاز منجر به قطع سرویس خواهد شد و حق اقدام قانونی برای دریافت غرامت حاصله از این فعل یا افعال برای آسیاتک محفوظ می باشد.
10- خریدار موظف است در صورت اتمام اعتبار کیف پول ابری، نسبت به شارژ کیف پول اقدام نماید. بدیهی است مسئولیت هرگونه اختلال و غیرفعال شدن سرویسها در صورت دیرکرد در شارژ کیف پول، بر عهده خریدار می باشد. همچنین آسیاتک مسئولیتی در قبال حفظ سرویس، نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های کاربر پس از اتمام اعتبار کیف پول ابری نخواهد داشت و بدین وسیله خریدار حق طرح هرگونه ادعا یا اعتراضی در خصوص مندرجات این بند در آینده را از خود سلب و ساقط نمود.
11- آسیاتک حق دریافت هزینه جهت تاخیر خریدار در تمدید سرویسها و دریافت هزینه فنی جهت رفع مسدودی یک سرویس را خواهد داشت.
12- در صورت واگذاری کل یا بخشی از سرویس از سوی خریدار به شخص ثالث، تمامی مسئولیت و تعهدات سرویس به عهده خریدار بوده و در صورت بروز مشکل عواقب آن به عهده خریدار اصلی خواهد بود.
13- چنانچه به دلایلی خارج از حیطه اختیار و اراده آسیاتک، به علت وقوع اتفاقی که در عرف حقوقی به آن فورس ماژور میگویند، انجام تمام یا قسمتی از تعهدات و وظایف آسیاتک امکان پذیر نباشد، مادام که موانع ذکر شده برطرف نشده باشند، عدم انجام تعهدات مذبور از سمت آسیاتک تخلف محسوب نمیگردد.
14- با توجه به تابعیت آسیاتک از قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین المللی، آسیاتک این حق را بر خود محفوظ میداند که در صورت تغییر در این قوانین، تغییراتی در قوانین خود ایجاد نماید. در نهایت نسخه بهروز و قابل استناد قوانین آسیاتک همیشه در صفحه شرایط و قوانین استفاده در دسترس خواهد بود و برای کلیه خریداران لازم الاجرا میباشد.
15- در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است ابتدا از آدرس ایمیلی که در پنل کاربری خود ثبت نموده با واحد مربوطه مکاتبه نماید و در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۱۵ روز کاری، خریدار میتواند به شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه ای مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهد. ضمناً کاربر نظر این شورا را به عنوان حکم مرضیالطرفین پذیرفته و حق شکایت و یا درخواست حکم به سایر مراجع را نخواهد داشت.
16- آسیاتک مسئولیتی نسبت به عدم تطابق سرویس خریداریشده با نیاز خریدار ندارد.
17- آسیاتک مسئولیتی در قبال عدم استفاده کاربر از سرویس خریداریشده و تحویل داده شده ندارد.
18- خریدار متعهد میگردد که از خدمات ابری آسیاتک برای انتشار و تکثیر، فروش و پخش غیرقانونی نرمافزار، موسیقی، نوشته، فیلم، سریال، گزارش و هرگونه فایل متعلق به شخص یا شرکت ایرانی و خارجی، بدون اجازه آنها استفاده ننماید و تمامی قوانین کپی رایت (حق نشر) بینالمللی اشاره شده در قوانین سازمان تجارت جهانی را رعایت نماید. در صورت اعتراض شخص یا شرکت دارای حقوق و نداشتن مدارک کافی توسط خریدار، آسیاتک این اجازه را دارد که بنا به درخواست فرد یا شرکت دارای حقوق، اقدام به حذف محتویات مورد دعوی و یا قطع دسترسی خدمات نماید که با توجه به اهمیت مسئله می تواند منجر به پایان خدمتدهی بدون بازپرداخت مدت باقی مانده گردد.
19- در صورت بروز هرگونه خسارت به آسیاتک و یا اشخاص حقیقی و حقوقی ثالث دیگر که ناشی از اعمال خریدار و یا عدم رعایت مفاد این توافقنامه توسط خریدار باشد، خریدار متعهد و موظف به جبران خسارت وارده و پاسخگویی به مراجع قضایی خواهد بود.
20- با توجه به ضرورت کنترل کیفیت تجهیزات فیزیکی در مراکز داده آسیاتک، آسیاتک میتواند هر زمانی که صلاح بداند، جهت انجام امور کنترل کیفیت زیرساخت اقدام به عملیات تعمیر، نگهداری و تغییر نماید. خریدار نیز موظف به انجام همکاری های لازم طول مدت این عملیات میباشد.
21- خریدار موظف است در مواقع لزوم برای سرویس دهی بهتر، دسترسیهای مورد نیاز را برای تغییر در تجهیزات و تنظیمات آنها در اختیار آسیاتک قرار دهد و همچنین همکاریهای لازم را با آسیاتک داشته باشد.
22- در صورتی که خریدار به هر علتی بیشتر از منابع تخصیصداده شده استفاده نماید و به هر صورت میزان مصرف منصفانه را رعایت ننماید، آسیاتک حق دارد سرویس را بدون اخطار قبلی تا تعیین وضعیت قطع نماید و مراتب را به اطلاع کاربر برساند. همچنین کاربر موظف است هزینه ما به تفاوت را برای بازهای که سقف منابع را رعایت نکرده است، پرداخت نماید.
23- پیشنهادات ویژه مناسبتی، تبلیغاتی و در کل تمامی وجوهی که به صورت هدیه یا تخفیف به کاربران ارائه می گردد، صرفاً برای همان کاربر قابل استفاده است و امکان انتقال به کاربران دیگر یا عودت وجه به صورت نقدی را ندارند. این اعتبار صرفاً به جهت استفاده از خدمات ابری آسیاتک، قابل بهره برداری می باشد.
1- خریدار اذعان مینماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده، اعم از آدرس، شماره تماس و اطلاعات شناسایی و غیره صحیح بوده و همواره در بهروز نگه داشتن آنها در پورتال کاربران میکوشد، ارائه مدارک شناسائی (اشخاص حقیقی: کپی شناسنامه و کپی کارت ملی. اشخاص حقوقی: کپی روزنامه رسمی) الزامی میباشد. جهت تسریع در امر سفارش، مدارک در زمان سفارش درخواست نمی گردد اما در هر زمان آسیاتک این حق را خواهد داشت که از خریدار این مدارک را درخواست نماید. لازم به ذکر است که عواقب ارائه اطلاعات نادرست به عهده خریدار خواهد بود. درصورتی که به هر دلیل اطلاعات ناقص و یا غیر واقعی باشد کلیه سرویسهای خریدار به حالت تعلیق در آمده و هزینه خدمات قابل برگشت نمیباشد و تنها با ارایه اطلاعات صحیح و معتبر، خدمات ارایه شده از حالت تعلیق خارج و مجدد فعال میگردد.
2- استفاده از خدمات شبکه توزیع محتوا به صورت بسته های جداگانه قابل فعالسازی می باشد. هزینه این بسته ها به صورت ماهانه محاسبه و ضمن فعالسازی از کیف پول مشترک کسر می گردد. پس از فعالسازی هر یک از بسته های پایه، عمومی، پیشرفته و سازمانی و کسر مبلغ از کیف پول امکان عودت وجه تحت هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.
3- به موجب قانون مالیات بر ارزش افزوده، در تمامی صورتحسابها ی صادره توسط آسیاتک، درصد تعیین شده توسط سازمان امور مالیاتی به عنوان مالیات و عوارض ارزش افزوده محاسبه و از خریدار اخذ میگردد.
4- در صورت عدم استفاده از سرویس توزیع ابری و عدم وجود ترافیک مصرفی طی یکماه، این سرویس به صورت خودکار حذف خواهد شد.
5- در صورت درخواست پشتیبانی فنی خدمات شبکه توزیع محتوا، خریدار می تواند با ارسال تیکت یا تماس با شماره تماس ۹۱۰۱۵۵۵۵-۰۲۱ یا با ایمیل support@cdn.ir با مجموعه آسیاتک در ارتباط باشد.
6- نحوه جبران خسارت ناشی از هرگونه اشکال و یا قطع ارتباط بر مبنای توافقنامه سطح خدمات ۹۹ درصد خواهد بود و سقف آن معادل ۱۰% مدت زمان کل سرویس دهی میباشد. در زمانی که بنا به هرگونه پیشنهادات تبلیغاتی و مناسبتی که سرویس به صورت رایگان ارائه گردد، این بازه تحت هیچ عنوان مشمول SLA نخواهد بود.
7- خریدار موظف به رعایت کلیه قوانین مدنی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در قبال محتوای ذخیرهشده بر روی سرورهای خریداریشده میباشد و انتشار هر نوع داده مغایر با عرف سیاسی، امنیتی و اخلاقی جامعه به هر صورت ممنوع بوده و در صورت مشاهده آسیاتک مجاز به قطع سرویسهای ارائه شده و گزارش امر به مراجع ذیصلاح میباشد و مسئولیتهای حقوقی و کیفری ناشی از آن به عهده خریدار می باشد.
8- آسیاتک کلیه اطلاعات و داده های خریدار را محرمانه تلقی نموده و بجز موارد ابلاغ رسمی نهادهای قضایی و حاکمیتی در سایر موارد از افشای آنها بدون موافقت خریدار به هر شکلی خودداری خواهد کرد.
9- انجام هرگونه فعالیت غیرمجاز منجر به قطع سرویس خواهد شد و حق اقدام قانونی برای دریافت غرامت حاصله از این فعل یا افعال برای آسیاتک محفوظ می باشد.
10- خریدار موظف است در صورت اتمام اعتبار کیف پول ابری، نسبت به شارژ کیف پول اقدام نماید. بدیهی است مسئولیت هرگونه اختلال و غیرفعال شدن سرویسها در صورت دیرکرد در شارژ کیف پول، بر عهده خریدار می باشد. همچنین آسیاتک مسئولیتی در قبال حفظ سرویس، نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های کاربر پس از اتمام اعتبار کیف پول ابری نخواهد داشت و بدین وسیله خریدار حق طرح هرگونه ادعا یا اعتراضی در خصوص مندرجات این بند در آینده را از خود سلب و ساقط نمود.
11- آسیاتک حق دریافت هزینه جهت تاخیر خریدار در تمدید سرویسها و دریافت هزینه فنی جهت رفع مسدودی یک سرویس را خواهد داشت.
12- در صورت واگذاری کل یا بخشی از سرویس از سوی خریدار به شخص ثالث، تمامی مسئولیت و تعهدات سرویس به عهده خریدار بوده و در صورت بروز مشکل عواقب آن به عهده خریدار اصلی خواهد بود.
13- چنانچه به دلایلی خارج از حیطه اختیار و اراده آسیاتک، به علت وقوع اتفاقی که در عرف حقوقی به آن فورس ماژور میگویند، انجام تمام یا قسمتی از تعهدات و وظایف آسیاتک امکان پذیر نباشد، مادام که موانع ذکر شده برطرف نشده باشند، عدم انجام تعهدات مذبور از سمت آسیاتک تخلف محسوب نمیگردد.
14- با توجه به تابعیت آسیاتک از قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین المللی، آسیاتک این حق را بر خود محفوظ میداند که در صورت تغییر در این قوانین، تغییراتی در قوانین خود ایجاد نماید. در نهایت نسخه بهروز و قابل استناد قوانین آسیاتک همیشه در صفحه شرایط و قوانین استفاده در دسترس خواهد بود و برای کلیه خریداران لازم الاجرا میباشد.
15- در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است ابتدا از آدرس ایمیلی که در پنل کاربری خود ثبت نموده با واحد مربوطه مکاتبه نماید و در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۱۵ روز کاری، خریدار میتواند به شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه ای مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهد. ضمناً کاربر نظر این شورا را به عنوان حکم مرضیالطرفین پذیرفته و حق شکایت و یا درخواست حکم به سایر مراجع را نخواهد داشت.
16- آسیاتک مسئولیتی نسبت به عدم تطابق سرویس خریداریشده با نیاز خریدار ندارد.
17- آسیاتک مسئولیتی در قبال عدم استفاده کاربر از سرویس خریداریشده و تحویل داده شده ندارد.
18- خریدار متعهد میگردد که از خدمات ابری آسیاتک برای انتشار و تکثیر، فروش و پخش غیرقانونی نرمافزار، موسیقی، نوشته، فیلم، سریال، گزارش و هرگونه فایل متعلق به شخص یا شرکت ایرانی و خارجی، بدون اجازه آنها استفاده ننماید و تمامی قوانین کپی رایت (حق نشر) بینالمللی اشاره شده در قوانین سازمان تجارت جهانی را رعایت نماید. در صورت اعتراض شخص یا شرکت دارای حقوق و نداشتن مدارک کافی توسط خریدار، آسیاتک این اجازه را دارد که بنا به درخواست فرد یا شرکت دارای حقوق، اقدام به حذف محتویات مورد دعوی و یا قطع دسترسی خدمات نماید که با توجه به اهمیت مسئله می تواند منجر به پایان خدمتدهی بدون بازپرداخت مدت باقی مانده گردد.
19- در صورت بروز هرگونه خسارت به آسیاتک و یا اشخاص حقیقی و حقوقی ثالث دیگر که ناشی از اعمال خریدار و یا عدم رعایت مفاد این توافقنامه توسط خریدار باشد، خریدار متعهد و موظف به جبران خسارت وارده و پاسخگویی به مراجع قضایی خواهد بود.
20- با توجه به ضرورت کنترل کیفیت تجهیزات فیزیکی در مراکز داده آسیاتک، آسیاتک میتواند هر زمانی که صلاح بداند، جهت انجام امور کنترل کیفیت زیرساخت اقدام به عملیات تعمیر، نگهداری و تغییر نماید. خریدار نیز موظف به انجام همکاری های لازم طول مدت این عملیات میباشد.
21- خریدار موظف است در مواقع لزوم برای سرویس دهی بهتر، دسترسیهای مورد نیاز را برای تغییر در تجهیزات و تنظیمات آنها در اختیار آسیاتک قرار دهد و همچنین همکاریهای لازم را با آسیاتک داشته باشد.
22- در صورتی که خریدار به هر علتی بیشتر از منابع تخصیصداده شده استفاده نماید و به هر صورت میزان مصرف منصفانه را رعایت ننماید، آسیاتک حق دارد سرویس را بدون اخطار قبلی تا تعیین وضعیت قطع نماید و مراتب را به اطلاع کاربر برساند. همچنین کاربر موظف است هزینه ما به تفاوت را برای بازهای که سقف منابع را رعایت نکرده است، پرداخت نماید.
23- پیشنهادات ویژه مناسبتی، تبلیغاتی و در کل تمامی وجوهی که به صورت هدیه یا تخفیف به کاربران ارائه می گردد، صرفاً برای همان کاربر قابل استفاده است و امکان انتقال به کاربران دیگر یا عودت وجه به صورت نقدی را ندارند. این اعتبار صرفاً به جهت استفاده از خدمات ابری آسیاتک، قابل بهره برداری می باشد.
با یک کلیک امنیت را برقرار کنید
با یک کلیک امنیت را برقرار کنید
با یک کلیک امنیت را برقرار کنید