خرید و استفاده از خدمات فراهمشده توسط شرکت عصر دادههای آسیاتک، منوط به قبول و پذیرش کلیه شرایط و ضوابط زیر میباشد
خرید و استفاده از خدمات فراهمشده توسط شرکت عصر دادههای آسیاتک، منوط به قبول و پذیرش کلیه شرایط و ضوابط زیر میباشد
90005555
خط تلفن فوری:
90005555
خط تلفن فوری:
90005555
خط تلفن فوری:
شرایط و ضوابط استفاده از سرویس توزیع محتوا:
شرایط زیر بهعنوان یک قرارداد الزامآور بر روابط بین خریداران خدمات ابری و شرکت آسیاتک حاکم خواهد بود. بر این اساس ضروری است پیش از استفاده از خدمات ابری آسیاتک، این شروط را بهدقت مطالعه فرمایید. همچنین لازم به ذکر است که این ضوابط و مقررات در طول زمان قابلتغییر بوده، تغییرات احتمالی در همین صفحه بهروزرسانی می¬گردد، لذا مسئولیت مطالعه و آگاهی از این تغییرات بر عهده کلیه استفادهکنندگان از خدمات ابری شامل می¬باشد. استفاده از خدمات مذکور بهمنزلهی قبول تمامی شرایط ذیل است و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی در این خصوص را بلا اعتبار مینماید.
1- خریدار اذعان مینماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائهشده، اعم از آدرس، شماره تماس و اطلاعات شناسایی و غیره صحیح بوده و همواره در بهروز نگهداشتن آنها در پورتال کاربران میکوشد، ارائه مدارک شناسایی (اشخاص حقیقی: کپی شناسنامه و کپی کارت ملی. اشخاص حقوقی: کپی روزنامه رسمی) الزامی میباشد.
جهت تسریع در امر سفارش، مدارک در زمان سفارش درخواست نمیگردد اما در هر زمان آسیاتک این حق را خواهد داشت که از خریدار این مدارک را درخواست نماید. لازم به ذکر است که عواقب ارائه اطلاعات نادرست به عهده خریدار خواهد بود. درصورتیکه به هر دلیل اطلاعات ناقص و یا غیرواقعی باشد کلیه سرویسهای خریدار به حالت تعلیق درآمده و هزینه خدمات قابلبرگشت نیست و تنها با ارائه اطلاعات صحیح و معتبر، خدمات ارائهشده از حالت تعلیق خارج و مجدد فعال میگردد. - بهرهبرداری از سرویس توزیع محتوا (CDN)، علاوه بر احراز اطلاعات هویتی، منوط به احراز هویت دامنهی مبدأ در پلتفرم آسیاتک می باشد. 2- استفاده از خدمات شبکه توزیع محتوا بهصورت بستههای جداگانه قابل فعالسازی می باشد. هزینه این بستهها بهصورت ماهانه محاسبه و ضمن فعالسازی و پس از احراز مالکیت دامنه از کیف پول مشترک کسر میگردد. پس از احراز مالکیت و کسر هزینه هر یک از بستههای انتخابشده و کسر مبلغ از کیف پول، امکان عودت وجه تحت هیچ عنوان وجود نخواهد داشت. شرایط کلی استفاده از سرویس توزیع محتوا - بهمنظور استفاده از پکیجهای غیر رایگان، کاربر بایستی همواره اعتبار کافی در کیف پول خود داشته باشد. - پکیج انتخابی بهصورت ماهانه و به حالت خودکار تمدید میگردد مگر اینکه کاربر از ادامه بهرهبرداری از بسته منصرف گردد و نسبت به حذف سرویس، اقدام نماید. - در صورت عدم وجود اعتبار کافی در کیف پول ابری، به کاربر اطلاعرسانی خواهد شد تا نسبت به شارژ کیف پول خود اقدام کند. عدم اقدام به افزایش اعتبار منجر به تغییر وضعیت سرویس میشود. - چنانچه کاربر نسبت به افزایش اعتبار کیف پول خود اقدام نکند، سرویس CDN به بسته رایگان تنزل پیدا خواهد کرد. در این صورت، تمامی پیکربندیهای موجود از بین رفته و مسئولیت بازپیکربندی سرویس بر عهده کاربر خواهد بود. ابر آسیاتک هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن تنظیمات قبلی نخواهد داشت. - هزینه بستههای موجود بهصورت ماهانه است و در صورت انصراف کاربر زودتر از موعد یک ماه، هزینه یک ماه کسر شده تحت هیچ عنوان قابل عودت نمیباشد. - امکان دانگرید بسته انتخابی (خرید بسته با پلن پایینتر) برای سرویس توزیع محتوا وجود ندارد. - درصورتیکه بسته انتخابی کاربر به اتمام رسیده باشد و طی مدت 4 هفته، مبدأ (Origin) کاربر در دسترس نباشد (از سوی سامانه شرکت آسیاتک قابل Curl کردن نباشد)، بهصورت خودکار حذف میگردد. بدیهی است بهمنظور بهرهبرداری مجدد از سرویس توزیع محتوا، بایستی دوباره نسبت به فعالسازی و پیکربندی موارد اقدام گردد. - با پذیرفتن این شرایط و ضوابط، کاربر به ابر آسیاتک حق نظارت، حذف محتوا و حذف سرویس را اعطا میکند. درصورتیکه کاربر بهعنوان متخلف شناخته شود، هیچگونه حقی برای اعتراض نخواهد داشت و ابر آسیاتک مجاز به انجام اقدامات لازم خواهد بود. شرایط کسب درآمد (Monetization) - خریداران و کاربران شبکه توزیع محتوای ابرآسیاتک می توانند با تولید و توزیع ترافیک داخلی (داخل کشور به استثنای دیتاسنترهای آسیاتک) از طریق شبکه توزیع محتوا، با شرایط مندرج ذیل درآمد کسب کنند. - محاسبه درآمد: درآمد کاربر بر اساس ترافیک توزیع شده کاربران تعیین میشود و نرخ محاسبه آن در جدول تعرفهها ارائهشده است. این نرخ ثابت بهصورت ساعتی محاسبهشده و درآمد کل در بازههای زمانی ۲۴ ساعته به کیف پول ابری کاربر واریز میشود. - در ماه نخست درآمد کاربر مطابق با جدول تعرفه ها محاسبه شده و پس از اتمام ماه به حساب کاربر منظور می گردد. - معیار اصلی و رسمی برای محاسبه درآمد و پاداش خدمات، سامانه مدیریت کسب و کار آسیاتک است. تمامی دادهها و گزارشهایی که از این سیستم استخراج میشود، به عنوان معیار رسمی در نظر گرفته میشود. - پرداخت اضافی (Bonus): کاربران میتوانند بر اساس ترافیک اضافی که بر روی سرویس توزیع محتوای خود ایجاد میکنند، پرداخت اضافی (bonus) دریافت کنند. این پرداخت اضافی بهصورت ماهانه محاسبهشده و به کیف پول ابری کاربر افزوده میشود. بدیهی است درصورتیکه بازهی بهرهبرداری از سرویس (فعال بودن شبکه توزیع محتوا) کمتر از یک ماه باشد، هیچگونه پرداخت اضافه به کاربر تعلق نخواهد گرفت. - کسر نرخ ترافیک بینالملل: در شیوه کسب درآمد، نرخ ترافیک بینالملل به ازای هر گیگابایت محاسبهشده و از مبلغ کل درآمد کسر خواهد شد. این مبلغ کسر شده از درآمد کل، بر اساس نرخهای تعیینشده برای ترافیک بینالملل محاسبه میشود. 3- بهموجب قانون مالیات بر ارزشافزوده، در تمامی صورتحسابهای صادره توسط آسیاتک، درصد تعیینشده توسط سازمان امور مالیاتی بهعنوان مالیات و عوارض ارزشافزوده محاسبه و از خریدار اخذ میگردد. 4- در صورت درخواست پشتیبانی فنی خدمات شبکه توزیع محتوا، خریدار میتواند با ارسال تیکت یا تماس با شماره تماس 90005555 یا با ایمیل support@cdn.ir با مجموعه آسیاتک در ارتباط باشد. 5- نحوه جبران خسارت ناشی از هرگونه اشکال و یا قطع ارتباط بر مبنای توافقنامه سطح خدمات ۹۹ درصد خواهد بود و سقف آن معادل ۱۰% مدتزمان کل سرویسدهی یا پکیج میباشد. در زمانی که بنا به هرگونه پیشنهادات تبلیغاتی و مناسبتی که سرویس بهصورت رایگان ارائه گردد، این بازه تحت هیچ عنوان مشمول SLA نخواهد بود. - پکیجهایی که بهصورت رایگان در پنل کاربری ارائه میگردند، مشمول دریافت SLA نمیباشند. - معیار اصلی و رسمی برای محاسبه SLA و ارزیابی عملکرد خدمات، سیستم مانیتورینگ آسیاتک است. تمامی دادهها و گزارشهایی که از این سیستم استخراج میشود، به عنوان معیار رسمی در نظر گرفته میشود. 6- خریدار موظف به رعایت کلیه قوانین مدنی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در قبال محتوای ذخیرهشده بر روی سرورهای خریداریشده و محتوای توزیعشده از طریق شبکه توزیع محتوا (CDN)، میباشد. توزیع و انتشار هر نوع داده مغایر با عرف سیاسی، امنیتی و اخلاقی جامعه به هر صورت ممنوع بوده و در صورت مشاهده آسیاتک مجاز به قطع سرویسهای ارائهشده و گزارش امر به مراجع ذیصلاح میباشد و مسئولیتهای حقوقی و کیفری ناشی از آن به عهده خریدار میباشد. 7- آسیاتک کلیه اطلاعات و دادههای خریدار را محرمانه تلقی نموده و بهجز موارد ابلاغ رسمی نهادهای قضایی و حاکمیتی در سایر موارد از افشای آنها بدون موافقت خریدار به هر شکلی خودداری خواهد کرد. 8- انجام هرگونه فعالیت (اعم از انتشار محتوا، پیامهای هدر مورداستفاده، اطلاعات دریافتی، آدرسهای اینترنتی و غیره) غیرمجاز منجر به حذف سرویس و تعلیق حساب کاربری خواهد شد و حق اقدام قانونی برای دریافت غرامت حاصله از این فعل یا افعال برای ابر آسیاتک محفوظ میباشد. برخی از مهمترین فعالیتهای غیرمجاز در زیر آمده است:
1- خریدار اذعان مینماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائهشده، اعم از آدرس، شماره تماس و اطلاعات شناسایی و غیره صحیح بوده و همواره در بهروز نگهداشتن آنها در پورتال کاربران میکوشد، ارائه مدارک شناسایی (اشخاص حقیقی: کپی شناسنامه و کپی کارت ملی. اشخاص حقوقی: کپی روزنامه رسمی) الزامی میباشد.
جهت تسریع در امر سفارش، مدارک در زمان سفارش درخواست نمیگردد اما در هر زمان آسیاتک این حق را خواهد داشت که از خریدار این مدارک را درخواست نماید. لازم به ذکر است که عواقب ارائه اطلاعات نادرست به عهده خریدار خواهد بود. درصورتیکه به هر دلیل اطلاعات ناقص و یا غیرواقعی باشد کلیه سرویسهای خریدار به حالت تعلیق درآمده و هزینه خدمات قابلبرگشت نیست و تنها با ارائه اطلاعات صحیح و معتبر، خدمات ارائهشده از حالت تعلیق خارج و مجدد فعال میگردد. - بهرهبرداری از سرویس توزیع محتوا (CDN)، علاوه بر احراز اطلاعات هویتی، منوط به احراز هویت دامنهی مبدأ در پلتفرم آسیاتک می باشد. 2- استفاده از خدمات شبکه توزیع محتوا بهصورت بستههای جداگانه قابل فعالسازی می باشد. هزینه این بستهها بهصورت ماهانه محاسبه و ضمن فعالسازی و پس از احراز مالکیت دامنه از کیف پول مشترک کسر میگردد. پس از احراز مالکیت و کسر هزینه هر یک از بستههای انتخابشده و کسر مبلغ از کیف پول، امکان عودت وجه تحت هیچ عنوان وجود نخواهد داشت. شرایط کلی استفاده از سرویس توزیع محتوا - بهمنظور استفاده از پکیجهای غیر رایگان، کاربر بایستی همواره اعتبار کافی در کیف پول خود داشته باشد. - پکیج انتخابی بهصورت ماهانه و به حالت خودکار تمدید میگردد مگر اینکه کاربر از ادامه بهرهبرداری از بسته منصرف گردد و نسبت به حذف سرویس، اقدام نماید. - در صورت عدم وجود اعتبار کافی در کیف پول ابری، به کاربر اطلاعرسانی خواهد شد تا نسبت به شارژ کیف پول خود اقدام کند. عدم اقدام به افزایش اعتبار منجر به تغییر وضعیت سرویس میشود. - چنانچه کاربر نسبت به افزایش اعتبار کیف پول خود اقدام نکند، سرویس CDN به بسته رایگان تنزل پیدا خواهد کرد. در این صورت، تمامی پیکربندیهای موجود از بین رفته و مسئولیت بازپیکربندی سرویس بر عهده کاربر خواهد بود. ابر آسیاتک هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن تنظیمات قبلی نخواهد داشت. - هزینه بستههای موجود بهصورت ماهانه است و در صورت انصراف کاربر زودتر از موعد یک ماه، هزینه یک ماه کسر شده تحت هیچ عنوان قابل عودت نمیباشد. - امکان دانگرید بسته انتخابی (خرید بسته با پلن پایینتر) برای سرویس توزیع محتوا وجود ندارد. - درصورتیکه بسته انتخابی کاربر به اتمام رسیده باشد و طی مدت 4 هفته، مبدأ (Origin) کاربر در دسترس نباشد (از سوی سامانه شرکت آسیاتک قابل Curl کردن نباشد)، بهصورت خودکار حذف میگردد. بدیهی است بهمنظور بهرهبرداری مجدد از سرویس توزیع محتوا، بایستی دوباره نسبت به فعالسازی و پیکربندی موارد اقدام گردد. - با پذیرفتن این شرایط و ضوابط، کاربر به ابر آسیاتک حق نظارت، حذف محتوا و حذف سرویس را اعطا میکند. درصورتیکه کاربر بهعنوان متخلف شناخته شود، هیچگونه حقی برای اعتراض نخواهد داشت و ابر آسیاتک مجاز به انجام اقدامات لازم خواهد بود. شرایط کسب درآمد (Monetization) - خریداران و کاربران شبکه توزیع محتوای ابرآسیاتک می توانند با تولید و توزیع ترافیک داخلی (داخل کشور به استثنای دیتاسنترهای آسیاتک) از طریق شبکه توزیع محتوا، با شرایط مندرج ذیل درآمد کسب کنند. - محاسبه درآمد: درآمد کاربر بر اساس ترافیک توزیع شده کاربران تعیین میشود و نرخ محاسبه آن در جدول تعرفهها ارائهشده است. این نرخ ثابت بهصورت ساعتی محاسبهشده و درآمد کل در بازههای زمانی ۲۴ ساعته به کیف پول ابری کاربر واریز میشود. - در ماه نخست درآمد کاربر مطابق با جدول تعرفه ها محاسبه شده و پس از اتمام ماه به حساب کاربر منظور می گردد. - معیار اصلی و رسمی برای محاسبه درآمد و پاداش خدمات، سامانه مدیریت کسب و کار آسیاتک است. تمامی دادهها و گزارشهایی که از این سیستم استخراج میشود، به عنوان معیار رسمی در نظر گرفته میشود. - پرداخت اضافی (Bonus): کاربران میتوانند بر اساس ترافیک اضافی که بر روی سرویس توزیع محتوای خود ایجاد میکنند، پرداخت اضافی (bonus) دریافت کنند. این پرداخت اضافی بهصورت ماهانه محاسبهشده و به کیف پول ابری کاربر افزوده میشود. بدیهی است درصورتیکه بازهی بهرهبرداری از سرویس (فعال بودن شبکه توزیع محتوا) کمتر از یک ماه باشد، هیچگونه پرداخت اضافه به کاربر تعلق نخواهد گرفت. - کسر نرخ ترافیک بینالملل: در شیوه کسب درآمد، نرخ ترافیک بینالملل به ازای هر گیگابایت محاسبهشده و از مبلغ کل درآمد کسر خواهد شد. این مبلغ کسر شده از درآمد کل، بر اساس نرخهای تعیینشده برای ترافیک بینالملل محاسبه میشود. 3- بهموجب قانون مالیات بر ارزشافزوده، در تمامی صورتحسابهای صادره توسط آسیاتک، درصد تعیینشده توسط سازمان امور مالیاتی بهعنوان مالیات و عوارض ارزشافزوده محاسبه و از خریدار اخذ میگردد. 4- در صورت درخواست پشتیبانی فنی خدمات شبکه توزیع محتوا، خریدار میتواند با ارسال تیکت یا تماس با شماره تماس 90005555 یا با ایمیل support@cdn.ir با مجموعه آسیاتک در ارتباط باشد. 5- نحوه جبران خسارت ناشی از هرگونه اشکال و یا قطع ارتباط بر مبنای توافقنامه سطح خدمات ۹۹ درصد خواهد بود و سقف آن معادل ۱۰% مدتزمان کل سرویسدهی یا پکیج میباشد. در زمانی که بنا به هرگونه پیشنهادات تبلیغاتی و مناسبتی که سرویس بهصورت رایگان ارائه گردد، این بازه تحت هیچ عنوان مشمول SLA نخواهد بود. - پکیجهایی که بهصورت رایگان در پنل کاربری ارائه میگردند، مشمول دریافت SLA نمیباشند. - معیار اصلی و رسمی برای محاسبه SLA و ارزیابی عملکرد خدمات، سیستم مانیتورینگ آسیاتک است. تمامی دادهها و گزارشهایی که از این سیستم استخراج میشود، به عنوان معیار رسمی در نظر گرفته میشود. 6- خریدار موظف به رعایت کلیه قوانین مدنی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در قبال محتوای ذخیرهشده بر روی سرورهای خریداریشده و محتوای توزیعشده از طریق شبکه توزیع محتوا (CDN)، میباشد. توزیع و انتشار هر نوع داده مغایر با عرف سیاسی، امنیتی و اخلاقی جامعه به هر صورت ممنوع بوده و در صورت مشاهده آسیاتک مجاز به قطع سرویسهای ارائهشده و گزارش امر به مراجع ذیصلاح میباشد و مسئولیتهای حقوقی و کیفری ناشی از آن به عهده خریدار میباشد. 7- آسیاتک کلیه اطلاعات و دادههای خریدار را محرمانه تلقی نموده و بهجز موارد ابلاغ رسمی نهادهای قضایی و حاکمیتی در سایر موارد از افشای آنها بدون موافقت خریدار به هر شکلی خودداری خواهد کرد. 8- انجام هرگونه فعالیت (اعم از انتشار محتوا، پیامهای هدر مورداستفاده، اطلاعات دریافتی، آدرسهای اینترنتی و غیره) غیرمجاز منجر به حذف سرویس و تعلیق حساب کاربری خواهد شد و حق اقدام قانونی برای دریافت غرامت حاصله از این فعل یا افعال برای ابر آسیاتک محفوظ میباشد. برخی از مهمترین فعالیتهای غیرمجاز در زیر آمده است:
- استفاده غیرقانونی از نرمافزارها: استفاده از نرمافزارهای ایرانی بهصورت نال شده یا غیرقانونی که مشمول قانون کپیرایت است، باعث تعلیق یا حذف سرویس خواهد شد.
- نصب و استفاده از برنامههای مخرب: نصب یا استفاده از برنامههایی که موجب اختلال در عملکرد سرویس توزیع محتوای ابری میشود و همچنین قرار دادن کدهای مخرب (تروجانها، شل اسکریپتها و غیره) و ویروسها در فضای سرویس خریداریشده، منجر به تعلیق یا حذف سرویس خواهد شد.
- استفاده از برنامههای قدیمی و غیراستاندارد: استفاده از برنامههای قدیمی یا غیراستاندارد که موجب کاهش امنیت سرویسهای ابر آسیاتک میشود، باعث تعلیق یا حذف سرویس خواهد شد.
- ارسال هرزنامه (Spam): ارسال هرزنامه بهصورت عمدی یا سهوی در سرویس توزیع محتوای ابری، منجر به تعلیق یا حذف سرویس خواهد شد.
- فعالیتهای هکری و امنیتی: فعالیت در زمینه هک، کرک، امنیت و همچنین راهاندازی سایتهای آموزشی در زمینههای مذکور، باعث تعلیق یا حذف سرویس خواهد شد.
- عدم رعایت قوانین: عدم رعایت قانون جرائم رایانهای جمهوری اسلامی ایران و استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال یا نفوذ در سیستمهای اشخاص ثالث، منجر به تعلیق یا حذف سرویس خواهد شد.
- استفاده از شبکههای P2P و اسکریپتهای دانلود: استفاده از شبکههای اشتراکگذاری P2P و نصب اسکریپتهای دانلود فایل (Leecher)، منجر به تعلیق یا حذف سرویس خواهد شد.
- کلاهبرداری و شبکههای هرمی: کلاهبرداری اینترنتی و راهاندازی شبکههای هرمی، منجر به تعلیق یا حذف سرویس خواهد شد.
- VoIP Termination: راهاندازی VoIP Termination و یا هر روش قاچاق ترافیک صوتی، منجر به تعلیق یا حذف سرویس خواهد شد.
- ابزار دور زدن پایش محتوا: استفاده از هرگونه ابزار دور زدن سیستم پایش محتوا (Filtering)، منجر به تعلیق یا حذف سرویس خواهد شد.
- محتوای مجرمانه: درصورتیکه کاربر فعالیتهای مجرمانه یا شبه مجرمانه با حساب کاربری خود داشته باشد، سرویس او ممکن است تعلیق یا فسخ گردد. محتوای کاربر نباید شامل مصادیق مجرمانه اعم از پورنوگرافی، دارک وب، ناقض حقوق کپیرایت، پولشویی، سرقت اینترنتی و دیگر جرایم رایانهای باشد. این موارد منجر به تعلیق یا حذف سرویس خواهند شد.
- عدم پرداخت صورتحساب: در صورت عدم پرداخت بهموقع صورتحساب یا وجود صورتحساب معوقه، سرویس کاربر تعلیق میشود.
- اختلال در عملکرد: درصورتیکه کاربر فعالیتهایی انجام دهد که با عملکرد پایدار سرویس مغایرت داشته باشد یا موجب اختلال در عملکرد خدمات دیگران شود، سرویس کاربر ممکن است تعلیق گردد.
- ترافیک غیرعادی: درصورتیکه ترافیک غیرعادی از سرویس کاربر مشاهده شود که بر عملکرد سیستم تأثیر بگذارد، سرویس ممکن است تعلیق گردد.
- بهروزرسانیهای امنیتی: درصورتیکه بهروزرسانیهای امنیتی بر روی سرویس کاربر بهدرستی نصب نشده باشد و این موضوع بهعنوان خطر امنیتی در نظر گرفته شود، حساب کاربر تا زمان رفع مشکل تعلیق خواهد شد.
- فعالیتهای ضد منافع ملی: فعالیتهای کاربر باید با منافع ملی، بینالمللی یا عمومی سازگار باشد و در غیر این صورت، سرویس کاربر ممکن است تعلیق یا فسخ شود.
- لطمه به اعتبار دیگران: درصورتیکه فعالیتهای کاربر موجب لطمه به اعتبار اشخاص ثالث یا ایجاد ضرر برای آنها شود، سرویس او ممکن است تعلیق گردد.
- هک و آلوده شدن: درصورتیکه سرور توزیع محتوای ابری کاربر هک شده باشد یا شکهایی درباره آلوده شدن آن وجود داشته باشد، حساب کاربر ممکن است تعلیق گردد.
- دلایل قانونی: درصورتیکه دلایل قانونی برای قطع ارائه خدمات وجود داشته باشد، ابر آسیاتک میتواند خدمات را قطع کند.
- دستور مراجع قانونی: درصورتیکه مراجع قانونی یا سازمانهای امنیتی با صدور دستور قانونی خواستار توقف ارائه خدمات شوند، ابر آسیاتک موظف به اجرای آن خواهد بود.
- نقض شرایط استفاده: درصورتیکه کاربر شرایط استفاده از سرویس را نقض کند، حساب کاربری او ممکن است تعلیق یا فسخ گردد.
- درصورتیکه حساب کاربری تعلیق شود، ابر آسیاتک دلایل و مدتزمان تعلیق را به کاربر اطلاعرسانی خواهد کرد و در صورت رفع مشکل، حساب کاربر آزاد خواهد شد.
- درصورتیکه مشکلات موجود برطرف نشود، مراتب فسخ قرارداد استفاده از خدمات به کاربر اطلاعرسانی خواهد شد. (شرایط پرداختهای معوقه نیز شامل میشود.)
- هزینههای احتمالی در بازه زمانی تعلیق حساب کاربری، در صورتحساب نهایی کاربر محسوب شده و کاربر موظف به پرداخت آن است.
با یک کلیک امنیت را برقرار کنید
با یک کلیک امنیت را برقرار کنید
با یک کلیک امنیت را برقرار کنید